Referencje
Referencje
W naszej wieloletniej historii przeszkoliliśmy tysiące tłumaczy, wdrażaliśmy rozwiązania desktopowe i serwerowe w dziesiątkach biur i organizacji. Jesteśmy firmą, na której można polegać. Poniżej przedstawiamy kilka wybranych listów referencyjnych, które potwierdzają nasze kompetencje.



Opinie klientów
Jesteśmy wśród tłumaczy i z tłumaczami. Wśród biur i dla biur. Na uczelniach i z uczelniami. Aktywnie współtworzymy branżę tłumaczeniową i chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem, ułatwiamy wdrożenia, planowanie rozwiązań, a w razie potrzeby świadczymy pomoc techniczną. Sprawdź nasze opinie na Facebooku, zapytaj o nas na forach dla tłumaczy lub przeczytaj poniżej, co nasi klienci mówią o nas:
„Firma Localize.pl organizowała wiele szkoleń w firmie CONTRAD / ATL z różnych obszarów tłumaczeń i lokalizacji. Nieprzerwanie od wielu lat poziom merytoryczny i kompetencje, przygotowanie, doświadczenie oraz profesjonalizm panów Agenora, Jacka i spółki są zawsze na najwyższym poziomie. Gdy firma Localize.pl organizuje szkolenia dla naszych pracowników, zawsze mamy pewność, że ich kwalifikacje w krótkim czasie pójdą znacząco do przodu, z korzyścią i dla nas, i dla naszych klientów.”
Marek Makosiej, CEO / ATL
„Świetnie, szybko, konkretnie.”
Katarzyna Matusiewicz
„Obsługa na wysokim poziomie. Pełne wsparcie. Polecamy :)”
Przemysław Trawiński / HOTIA
„Komunikowałam się wyłącznie mailem – uzyskałam odpowiedź na każde pytanie, firma przyznała mi korzystne warunki zapłaty. Wszystko odbyło się bezproblemowo i terminowo.”
Hanna Ławniczak-Ignaszak
„Znakomita jakość obsługi i dbałość o klienta. Dziękuję.”
Magdalena Psiuk
„Serdecznie dziękuję za wspaniałe webinarium. Uczestniczyłam już w kilku szkoleniach i webinariach na temat narzędzi CAT i Trados, lecz to właśnie dzięki wczorajszemu webinarium zrozumiałam podstawowe zasady ich działania. Webinarium przedstawione było w sposób bardzo przystępny, a kończąca je sesja Pytań i Odpowiedzi pozwoliła mi na dalsze poznanie konkretnych zagadnień. Największą zaletą webinarium było przeprowadzenie go w języku polskim.”
Katarzyna E. Slobodzian-Taylor
„Błyskawiczna odpowiedź na zapytania. Błyskawiczna realizacja zamówienia. Gdyby wszystkie firmy tak podchodziły do swoich klientów, świat byłby o wiele mniej frustrującym miejscem...”
Grzegorz Osiecki„Bardzo dobry i kompetentny kontakt / doradztwo, szybka i sprawna obsługa, ciekawa i często aktualizowana oferta - oby tak dalej! Powodzenia!”
Agata Woźniak, Logostrada„Korzystałam z kontaktów drogą elektroniczną. Odpowiedzi na moje pytania nadchodziły w tempie ekspresowym (do kilku minut). Obsługa bardzo miła, konkretna i profesjonalna w każdym calu.”
Magdalena Chruściel„Jakość obsługi klienta bardzo dobra. Bardzo szybka realizacja zamówień.”
Iwona Rutkowska„Obsługa szybka i efektywna...kontakt mailowy sprawny i sympatyczny... jednym zdaniem: nic dodać, nic ująć, tylko dalej tak trzymać!”
Lucyna Dulęba„Błyskawiczna (kilkugodzinna) realizacja zamówienia wraz z rozwiązaniem problemu licencji - po prostu SUPER”
Bogusław Mączka„Jakość obsługi oceniam bardzo wysoko. Zaskakująco wręcz szybka reakcja i wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania. Bardzo przyjemna współpraca. Dziękuję!” Karolina Kondrak
„...intelligence, cleverness and good knowledge of the translation / localisation industry... Well, it was an enormous pleasure to work with Agenor and I just can’t recommend him highly enough”
Jolanta Kasprzak-Sliwinska, Owner, KontekstPolecam z pełnym przekonaniem. Pomoc udzielona przez p. Jacka Mikruta bezcenna.
Krzysztof Serczyński
Przed zakupem Tradosa byłem na kursie ok. 1,5 roku temu.. Byłem na 99% pewien, że się decyduję na zakup i tak się stało. Teraz czułem potrzebę, by sprawdzić, czy czasem nie ma funkcji w Tradosie, z których jeszcze nie korzystam. Podczas kursu "dla średnio zaawansowanych" miałem taką możliwość. Skorzystałem z okazji i zaliczyłem 2 x 270 km by tam dojechać (i wracać do domu) ale każdy metr był tego wart. Polecam!
Jan Spilliaert
Wzięłam udział w szkoleniu podstawowym z obsługi Tradosa. Pracowałam już wcześniej na tym programie, więc wiele informacji nie było dla mnie nowych, ale mimo to jestem zadowolona: usystematyzowałam wiedzę i dowiedziałam się nowych rzeczy, które ułatwiły mi pracę z Tradosem. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia. Pan Jacek Mikrut mówił jasno, rzeczowo, niezbyt szybko, pokazując wszystkie kroki na ekranie w taki sposób, że wszystko było dobrze widoczne i zrozumiałe. Widać, że ma w tym duże doświadczenie. Polecam :)
Monika Mazurek
Cierpliwość Jacka nie zna granic! Szybkie odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości, szkolenia na świetnym poziomie (merytorycznym i technicznym), żadnych problemów z płaceniem w euro, pełne wsparcie. Profesjonalnie!
Beata Kuśnierz