Upewnij się...

Nie znalazłem(am) rozwiązania swojego problemu na stronie najczęściej zadawanych pytań.
Nie znalazłem(am) rozwiązania swojego problemu w bazie wiedzy producenta oprogramowania SDL Trados.


Dane osoby zgłaszającej problem

Imię*

Nazwisko*

E-mail*

Identyfikacja klienta*


Opis problemu

Nazwa oprogramowania*

Wersja oprogramowania*

Nr wersji oprogramowania*

System operacyjny*

Wersja oprogramowania Microsoft Office

Szczegółowy opis problemu*

Prosimy o przekazanie w miarę możliwości jak najwięcej informacji o problemie. Dzięki temu nasi inżynierowie będą mogli szybciej rozpocząć badanie problemu bez konieczności dodatkowego kontaktowania się z Państwem.

Podjęte kroki w celu usunięcia problemu

Jakie czynności próbowano wykonać w celu rozwiązania problemu? Czy i jakie były wykonywane zmiany w konfiguracji oprogramowania? Czy instalowano aktualizacje lub dodatki Service Pack?

Kroki odtworzenia problemu

Prosimy opisać krok po kroku jakie czynności należy wykonać w celu odtworzenia problemu.

Załącznik

Np. obrazy ze zrzutami ekranu lub archiwum w formacie ZIP.

Oświadczam, że zapoznałem(am) się z treścią i akceptuję warunki świadczenia usługi pomocy technicznej.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji usługi pomocy technicznej (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).

Rozwiąż równanie*
68 − 63 =

Email marketing templates powered by FreshMail.com
 

Chcesz być na bieżąco? Subskrybuj nasz newletter!

Email marketing templates powered by FreshMail.com
 

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

Email marketing templates powered by FreshMail.com